دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 17:14
محمدجانی:

بسیجی‌وار کشور را به‌سمت قله‌های پیشرفت سوق دهیم

استاد گروه معارف اسلامی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای گفت: باید با استفاده از تجربیات درخشان چهل‌ساله انقلاب، بسیجی‌وار کشور را به‌سمت قله‌های پیشرفت سوق دهیم.
کد خبر : 358881
636849855754135534_md.png

حجت‌الاسلام محمدجانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی گفت: نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داشته است؛ مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی پای این نظام ایستاده‌اند، اما مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی تحت‌الشعاع برخی مسائل اقتصادی قرار نگیرد.


استاد گروه معارف اسلامی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای بیان کرد: افراد فرصت‌طلب تلاش می‌کنند تا نظام شکوهمند اسلامی را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند و در این راه، از هیچ حربه‌ای در جهت تخریب انقلاب و نظام دریغ نمی‌کنند.


وی افزود: با وجود خدمت صادقانه و تلاش بسیاری مسئولان نظام، متأسفانه برخی مدیران در رده میانی و حتی بالایی دیده می‌شوند که نگاه به منافع شخصی و گروهی خود دارند و نگاه دلسوزانه به رسیدگی به امور مردم نداشته و یا کمتر دارند. عدم چاره‌جویی در این‌خصوص، نیروهای مؤمن و انقلابی را منزوی می‌سازد، لذا دلسوزان نظام، بایستی راهکاری جهت برون رفتن از این چالش پیدا کنند و با به‌کارگیری افراد متخصص، مؤمن و دلسوز انقلاب در چرخه مدیریتی کشور باعث ایجاد پیشرفت‌های بیشتر کشور گردند.


محمد‌جانی در پایان خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تجربیات درخشان چهل‌ساله انقلاب و استفاده بیشتر از نیروهای متعهد، متخصص و دلسوز انقلاب، بسیجی‌وار کشور را به‌سمت قله‌های پیشرفت سوق دهیم. با داشتن رهبری تیزبین و عالِم، تمامی مشکلات، پشت سر گذاشته خواهند شد و آینده بسیار خوبی پیش روی نظام شکوهمند اسلامی است.


انتهای پیام/4122/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته