دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1397 - 14:03
حجت‌الاسلام رستمی:

جریان سلطه ارتباط بین مردم و نظام را هدف گرفته است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع ائمه جماعات گفت: امروز جریان سلطه ارتباط بین مردم و نظام را هدف گرفته است.
کد خبر : 355342
89878987.jpg

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مركز ارتباطات و اطلاع ‌رسانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی در نشست ائمه جماعات دانشگاه‌‏های علوم پزشکی کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است گفت: در دوره کنونی سخت ترین تلاش‌ها از سوی جریان سلطه برای ایجاد گسستگی میان آحاد مردم و مسئولین در حال انجام است.


وی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جریان سلطه به سرکردگی ایالات متحده آمریکا از راه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی داشته است، یک روز با تجهیز منافقین و ترور مسئولین بلندپایه و یک روز با کمک به صدام و حمله نظامی به ایران و روزی با فشارهای دیپلماتیک و سیاسی ولی در تمامی این حیله‌ها نه‌تنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی وارد نشده بلکه موجب تقویت آن شده است.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ارتباط قوی بین مردم و انقلاب اسلامی به عنوان کلید پیروزی نظام اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمن گفت: پس از فتنه ۸۸ و قراردادن گروهی از مردم در مقابل نظام، دشمن تمام تلاش خود را برای تکرار این اتفاق به گونه‌های مختلف به کار برده است تا با درگیر کردن معیشت مردم آنان را از انقلاب و نظام دلسرد و ناامید کند.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن از یک طرف برخی مسئولین را دلبسته خود و معتاد به مذاکره کرده است و از طرفی سعی دارد معیشت مردم را به عقب نشینی نظام از مواضع اصیل انقلاب اسلامی گره بزند.


رستمی با اشاره به تلاش غرب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گفت: در این دوره سخت‌ترین تلاش‌ها برای گسستگی بین حامیت و مردم در حال برنامه‌ریزی و اجرا است و هدف چیزی جز ناامید کردن و سست کردن مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی نیست.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته