دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 12:52
جنبش عدالتخواه دانشجویی؛

لیست اشخاصی که از بنیاد مستضعفان ملک دریافت کرده‌اند منتشر شود

جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب‌به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواستار انتشار لیست اشخاص حقیقی که از بنیاد مستضعفان ملک دریافت کرده اند، شد.
کد خبر : 354063
636835734681306233_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جنبش عدالتخواه دانشجویی در سال گذشته نامه‌ای خطاب‌به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواستار انتشار لیست اشخاص حقیقی که از بنیاد مستضعفان ملک دریافت کرده‌اند، شد که این نامه امروز منتشر شده است.


جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه خود به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آورده است: احتراماً به استحضار می‌رساند، پس از انتشار اخبار مربوط به ویلای لواسان که در اختیار یک مقام سابق نظامی قرار گرفته بود،  این ویلا با تلاش دانشجویان، فشار افکار عمومی و اقدام مراجع ذیصلاح امروز تخلیه شد.


در همین زمینه و طی این چند روز بسیاری از مردم در تماس با این تشکل، اخبار غیر رسمی در خصوص املاک مصادره‌ای بنیاد مستضعفان را ارائه نمودند که گویا تعدادی از املاک آن نهاد نیز در اختیار اشخاص حقیقی ذی‌نفوذ قرار دارد و تقاضای پیگیری این موارد را از جنبش عدالتخواه دانشجویی داشتند.


لذا با توجه به موارد فوق خواهشمند است لیست اشخاص  حقیقی که املاک مصادره‌ای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تصرف کرده‌اند را جهت شفاف‌سازی افکار عمومی، ظرف مدت دو هفته منتشر نمایید. همچنین این سؤال نیز باید پاسخ داده شود که اموال مذکور بر طبق چه ساز‌و‌کاری به افراد واگذار شده است.


امید است با اقدام قاطع جنابعالی نیازی به ورود مصداقی و رسانه‌ای جنبش دانشجویی در این‌خصوص نباشد.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته