دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1397 - 15:35
در بیانیه‌ای اعلام شد؛

مسئولان با مصلحت‌سنجی‌های شخصی حقوق دانشجو را پایمال می‌کنند

تشکل عدالت‌خواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود در بیانیه‌ای از دیدار رئیس‌جمهور با دانشجویان در سمنان انتقاد کرد.
کد خبر : 341979

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تشکل عدالت‌خواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود در بیانیه‌ای دیدار رئیس‌جمهور با دانشجویان را اوج سیاسی‌کاری خواند.


در این بیانیه آمده است: مدتی است همه مسئولان برای مقابله با عدالت‌خواهان و جریان عدالت‌خواهی کمر بسته‌اند! از مسئولان عالی‌رتبه کشوری گرفته تا دانشگاهی. متأسفانه هنوز شاهد آن هستیم که آقایان دولتی و وزارتی با در نظر گرفتن دوگانه منسوخ اصلاح‌طلب-اصولگرا سعی در هل دادن فضای دانشجویی به پرتگاه تفکر سطحی و سیاست‌زده دارند. با توجه به اینکه همواره جنبش‌های دانشجویی با تفکرات مختلف در مقابل رهبری دارای تریبون بوده‌اند، طبیعی است که جریان‌های مختلف دانشجویی در مقابل رئیس‌جمهوری که با شعار آزادی بیان در صحنه کشور به قدرت رسیده است، دارای تریبون باشند.


در ادامه نوشته شده است: در روز 13 آذر شاهد آن بودیم که مسئولان برگزاری ویژه‌برنامه روز دانشجو در سمنان طبق معمول با سیاسی‌کاری و به‌صورت فرمایشی به تشکل عدالت‌خواه قسط، به‌عنوان نماینده دانشجویان و جریان عدالت‌خواهی در استان سمنان تریبون ندادند! و این حق بدیهی از دانشجویان عدالت‌خواه گرفته شد. مسئولان دانشگاه که وظیفه آن‌ها احقاق حق دانشجوی‌شان است، با مصلحت‌سنجی‌های شخصی و جناحی، حقوق دانشجو را پایمال می‌کنند.


در پایان تأکید شده است: آقایان؛ اگر دانشجویی صدای کارگران هپکو و هفت‌تپه در کشور شود و از آهی که تولیدکنندگان از ته دل سر می‌دهند بگوید، یا ندای حق‌خواهی مردم ده ونک شود و حقوق کامیون‌داران را به رئیس‌جمهور یادآور شود، شما چه چیز را از دست می‌دهید که روال طبیعی را رعایت نمی‌کنید و در حق دانشجو آشکارا ظلم می‌کنید؟! متأسفانه برای ما همیشه مشهود بوده است که مسئولان صدای عدالت‌خواهی را فدای پست و مقامشان می‌کنند. آقایان بالادستی؛ امروز ما دانشجویان عدالت‌خواه شما را مسئول این بی‌عدالتی در حق دانشجو میدانیم و قطعاً این اهانت را از مراجع بالاتر پیگیر خواهیم شد.


انتهای پیام/4107/پ
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته