دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 23:00
مسئول پذیرش ازدواج دانشجویی:

بیش از 12 هزار زوج در طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند

مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون 12 هزار و 630 زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند.
کد خبر : 348157
313636.jpg

سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به تغییر در زمان مجاز عقد برای ثبت‌نام در طرح ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون 12 هزار و 630 زوج دانشجو در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند و با تغییر بازه زمانی موردقبول عقد دانشجویان پیش‌بینی می‌شود این آمار افزایش یابد.


وی در ادامه افزود: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استان تهران با ثبت‌نام یک هزار و 747 زوج در بین استان‌های کشور رتبه نخست ثبت‌نام در طرح ازدواج دانشجویی را دارند و به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم نیز متعلق به استان‌های اصفهان با یک هزار و 204 زوج و یزد با 810 زوج، است.


مسئول ثبت‌نام و پذیرش طرح ازدواج دانشجویی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ازدواج دانشجویی کشور، تاریخ عقد رسمی قابل‌قبول جهت شرکت در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی از اول فروردین سال 96 تا اول دی‌ماه سال جاری هست.


اولین کاروان دانشجویی نهم دی‌ماه پذیرش می‎شوند


رضایی در ادامه سخنان خود اشاره کرد: ۳۰۰ زوج دانشجو به‌عنوان اولین کاروان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، 9 دی‌ماه وارد مشهد مقدس خواهند شد.


وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: ثبت‌نام در طرح ازدواج دانشجویی تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته