دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 02:02
همگام با همسفر تا بهشت/7

تکنیک‌های زنانه برای زوج‌های دانشجوی جوان

ازدواجی موفق به‌حساب می‌آید که به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار باشد که برای رسیدن به این ویژگی‍‌ها، تکنیک‌های زنانه برای زوج‌های دانشجوی جوان پیشنهاد می‌شود.
کد خبر : 344419
313636.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، «ان‌شاء الله به‌پای هم پیر می‌شوید» جمله‌ای عامیانه و کاملاً رایج در فرهنگ ایران است اما پشت این جمله مفاهیم عمیق زیادی نهفته است که حلقه مفقوده زندگی‌های مشترک امروزی است.


 بر اساس نظر کارشناسان، ازدواجی موفق به‌حساب می‌آید که به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار باشد که برای رسیدن به این زندگی تکنیک‌های زنانه برای زوج‌های دانشجوی جوان پیشنهاد می‌شود.


امام صادق(ع) می‌فرماید: زن نسبت به شوهر سازگار خود سه نکته را باید رعایت کند؛ اول حفظ کردن خود از هر گناه، دوم شوهرش درهرحال، خوشایند یا ناخوشایند، در دل به او اطمینان داشته و مراقب او و زندگی‌اش باشد و سوم تا شوهرش درصورتی‌که لغزشی از وی سرزند، نسبت به وی عطوف و مهربان باشد و به او با خوش‌زبانی و دلبری و سر و وضع مناسب و خوشایند اظهار عشق نماید.


همگام با همسفر تا بهشت در بخش‌های قبلی خود به پرسش‌های دانشجویان درباره طرح ازدواج دانشجویی و چگونگی ثبت‌نام در این طرح پرداخت.


در ادامه این بخش به بیان موارد مفید برای زوج‌های دانشجو اشاره خواهیم کرد.


این مطلب با استفاده از وب‌سایت سامانه ازدواج دانشجویی کشور نگارش شده است.


انتهای پیام/ 4115 / 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته