دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 16:17
حجت‌الاسلام پورذهبی:

ثبت‌نام 40 زوج دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در طرح ازدواج دانشجویی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام طرح ازدواج دانشجویی تا کنون 40 زوج از دانشگاه شهید بهشتی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر : 342473
139505051121061128216854.jpg

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شروع ثبت‌نام طرح ازدواج دانشجویی گفت: از آغاز ثبت‌نام طرح ازدواج دانشجویی تاکنون 40 زوج از دانشگاه شهید بهشتی در این طرح ثبت‌نام کردند.


وی در ادامه افزود: با توجه به مهلت ثبت‌نام تا پایان دی‌ماه انتظار داریم این آمار افزایش پیدا کند؛ در سال گذشته و در جریان بیست و یکمین طرح ازدواج دانشجویی 101 زوج از دانشگاه شهید بهشتی در این طرح ثبت‌نام کردند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد: دانشجویان متقاضی ثبت‌نام این طرح باید توجه کنند که ثبت‌نام صرفاً به‌صورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است. 


پورذهبی ادامه داد: دانشجويان پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه می‌بایست دوره آموزشی مجازی موردنیاز را گذرانده و پس از شرکت در آزمون آن، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، دانشجویان باید توجه داشته باشند که دریافت کد رهگیری در پایان مراحل ثبت‌نام را فراموش نکنند.


وی در پایان اذعان کرد: دانشجويان برای قطعی‌کردن ثبت‌نام باید تا يك هفته پس از ثبت‌نام در سامانه اینترنتی، نسبت به تائید مدارك به دفتر نهاد رهبری دانشگاه مراجعه کنند.


انتهای پیام/ 4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته