دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 11:46
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

ثبت‌نام 4600 زوج در طرح ازدواج دانشجویی

مسئول ثبت‌نام و پذیرش طرح ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تاکنون چهار هزار و 600 زوج در طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر : 330644
636137304918274484.jpg

سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: از زمان شروع ثبت‌نام بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی با عنوان همسفر تا بهشت، چهار هزار و 600 زوج در این طرح ثبت‌نام کردند.


وی در ادامه افزود: استان‌های تهران با 764 زوج ثبت‌نامی رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد و به ترتیب اصفهان با 530 و یزد با 359 زوج رتبه‌های دوم و سوم تعداد ثبت‌نامی‌ها را دارند.


مسئول ثبت‌نام و پذیرش طرح ازدواج دانشجویی ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌شود در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی 15 هزار تا 18 هزار نفر ثبت‌نام کنند؛ اما با توجه به افزایش هزینه‌های مسافرت ممکن است این مقدار کاهش یابد.


رضایی بیان کرد: دانشجویان علاقه‌مند به ثبت‌نام توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تا پایان دی‌ماه بوده و تنها راه ثبت‌نام مراجعه به سایت اینترنتی طرح ازدواج است.


وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی از مواردی که دانشجویان باید در ثبت‌نام طرح دقت کنند، تاریخ عقد است که حتماً باید با بازه موردقبول و تاریخ ثبت‌شده در عقدنامه مطابقت داشته باشد.


مسئول ثبت‌نام طرح ازدواج دانشجویی اشاره کرد: زوج‌های جوان در قطعی‌کردن اطلاعات ثبت‌نامی دقت کنند به این دلیل که ویرایش اطلاعات به‌سختی امکان دارد و بعد از تائید مدارک توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.


رضایی در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که سازمان ثبت‌احوال امکان اتصال سامانه طرح ازدواج دانشجویی با سامانه‌های خود را فراهم می‌کرد داوطلبان تنها با واردکردن کدملی خود می‌توانستند سایر اطلاعات هویتی‌شان را مشاهده کنند که تاکنون سازمان ثبت‌احوال همکاری لازم را نداشته‌است.


انتهای پیام/4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته