دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 22:00
هادوی:

فلسفه وقوع 9 دی بصیرت است

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان با اشاره به در پیش بودن 9دی و لزوم افزایش بصیرت، گفت: جامعه نیازمند بصیرت‌افزایی برای سال ۹۸ است.
کد خبر : 348145
photo_2018-12-29_18-34-41.jpg

سعید هادوی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره در پیش بودن روز حماسه 9دی لزوم بصیرت‌افزایی دانشجویان، گفت:‌ باید دانشجویان از خود بپرسند که روز بصیرت به چه معناست، آیا غیرازاین است که در ظلمات، نور هدایتگر ما باشد؛ این موضوع فلسفه 9دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.


وی در ادامه افزود: مردم غیور و فهیم ایران در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ نشان دادند که ولایت مدارتر از گذشته هستند و اکنون نیز نیازمند بصیرتی همانند ۹ دی است؛ تشخیص حق از باطل در این دوران خیلی سخت‌تر از سال ۸۸ شده است، چه‌بسا افرادی در روزهای اول انتخابات سال ۸۸ همراه با جریان فتنه بودند و زمان زیادی لازم داشتند تا حق را از باطل تشخیص دهند.


دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان با بیان اینکه زمینه ایجاد بصیرت ۹ دی سخنان مقام معظم رهبری بود، عنوان کرد: الآن نیز اتفاقی مشابه در حال وقوع است و ولیّ زمان، چندی پیش به انتخابات مجلس در سال ۹۸ اشاره کردند و هشدار دادند که باید بصیرت خود را افزایش دهیم.


هادوی خاطرنشان کرد: نیروهای موسوم به حزب‌اللهی و انقلابی وقت آن است که متحد باهم و در یک جبهه برای جلوگیری از حوادث احتمالی پیش رو دست‌به‌کار شوند.


وی در پایان سخنان خود تأکید: ما تجربه تلخی از حوادث ۸۸ داشتیم و با اتحاد توانستیم جلوی منحرفان از انقلاب اسلامی بایستیم و باید برای انتخابات ۹۸ به‌دور از حزب‌بازی و باندبازی سیاسی افرادی انقلابی وارد مجلس کنیم تا حواشی که در این دوره مجلس ایجاد شد دیگر تکرار نشود.


انتهای پیام/4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته