دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 01:44

پویش روزه نجات برای مردم یمن از فردا آغاز می‌شود

پویش روزه نجات از چهارشنبه ۵ دی‌ماه در مسجد دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و تا جمعه ۷ دی ادامه دارد و در نماز جمعه خاتمه می‌یابد.
کد خبر : 347269
IMG_20181225_195513_003.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پویش روزه نجات یک پویش کشوری روزه نجات ایجاد توسط دانشجویان و طلاب شده است که هدف آن اعتراض به محاصره و فجایع انسانی یمن است.


برنامه روزه نجات از چهارشنبه پنجم دی‌ماه در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و تا جمعه ادامه دارد؛ این پویش در نماز جمعه خاتمه می‌یابد.


در این برنامه جمعی از طلاب و دانشجویان روزه‌دار ایرانی و غیرایرانی جهت اعلام حمایت از مردم مظلوم یمن به مدت سه روز در مسجد دانشگاه تهران اجتماع خواهند کرد همچنین از روز شنبه ۱دی که اعلام روزه سیاسی جهت حمایت از مردم مظلوم یمن صورت گرفته، دانشجویان وعده نهار خود را جمع آوری کرده و در مناطق محروم و بین نیازمندان توزیع کردند.


شروع برنامه افتتاحیه روزه نجات و آغاز اجتماع از فردا ساعت ۱۲:۳۰ در مسجد دانشگاه تهران با سخنرانانی حضرت آیت الله اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، شیخ الاسلام، سید صادق الشرفی، عضو انصارالله یمن است.


موضوع سخنرانی آیت‌الله اختری، یمن و جهان اسلام، موضوع سخنرانی شیخ الاسلام، وضعیت یمن و نقش و اهمیت آن در جهان اسلام و ابعاد استراتژیک مسئله یمن و موضوع سخنرانی جناب الشرفی، شرح وضعیت یمن است همچنین با عماد حمرونی نیز گفتگوی تصویری صورت خواهد گرفت.


عماد حمرونی، از شیعیان مطرح فرانسه که در دهه 80 عبارت خمینیون به آن‌ها اطلاق شده، مدعو شبکه فرانسوی 24 عربی، فعال ضدصهیونیستی فرانسوی و برگزار کننده تظاهرات‌های حمایت از حزب الله و سوریه و ایران و ... در پاریس است.


در حاشیه برنامه سه روزه اجتماع طلاب و دانشجویان روزه‌دار نیز نمایشگاه عکس یمن، برگزار می‌شود که شرح تصویری از وضعیت مردم مظلوم‌ یمن همراه دارد. دراین پویش از بسیاری چهره‌های هنری و مسئولین و سفرا  جهت حضور و بازدید از نمایشگاه دعوت شده‌اند همچنین از آغاز برنامه تا خاتمه آن، طوماری جهت امضای شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان از نمایشگاه برای اعلام حمایت از مردم یمن قرار داده شده است که پس از برنامه به دفتر نمایندگی‌سازمان ملل متحد در تهران تحویل داده می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته