دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 18:23
فردا برگزار می‌شود؛

اولین مجمع شورای صنفی در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی

دبیر شورای صنفی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اولین مجمع شورای صنفی دانشگاه‌ علوم پزشکی فردا برگزار می‌شود.
کد خبر : 329532
229638.jpg

علیرضا حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: اولین مجمع شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متشکل از نمایندگان شوراهای صنفی دانشکده‌های مختلف، فردا صبح  برگزار می‌شود.


دبیر مرکزی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود:  برای اولین بار در سطح کشور این مجمع در دانشگاه شهید بهشتی با حضور 168 نماینده شورای صنفی به همراه مسئولان وزارتخانه، خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها با هدف بحث و بررسی در خصوص نحوه صحیح مطالبه‌گری شورای صنفی به گفتگو خواهند نشست.


این فعال دانشجویی ضمن تأسف از مشکلات آیین‌نامه‌ای شوراهای صنفی دانشجویی عنوان کرد: شوراهای صنفی برخلاف تشکل‌ها که ساختار و آیین‌نامه منسجم و پشتوانه‌ای مستحکم دارند، از اساسنامه یا آیین‌نامه قوی و همچنین حمایت‌های قانونی به مانند تشکل‌های اسلامی محروم هستند.


وی افزود: در این نشست، کارگاه اصول مطالبه‌‌گری صحیح در کنار مسئولان دانشگاه و مجموعه‌ای از معاون فرهنگی وزارتخانه  برای بررسی مشکلات شورای صنفی و پیگیری مطالبات مورد گفتگو و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.


حاتمی در پایان اضافه کرد: برای پیگیری موفق مطالبات دانشجویان باید روش‌های صحیح مطالبه‌گری را شناخت تا نهایت زمان ممکن را برای حل و پیگیری مشکلات به کار بگیریم.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این جلسه سبب تدوین شیوه‌نامه‌ای شود تا بتوان از ظرفیت شورای صنفی به عنوان نمایندگان دانشجویان در حل مشکلات صنفی به نحو احسن استفاده کرد.


انتهای پیام/4060/1408/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته