دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 18:49
یک فعال دانشجویی:

دانشجویان گرمساری از خوابگاه دانشگاه آزاد استفاده می‌کنند

دبیر شورای صنفی دانشگاه گرمسار گفت: دانشجویان دانشگاه گرمسار از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد همین شهر برای اسکان استفاده می‌کنند.
کد خبر : 326853
362212_775.jpg

عرفان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در مورد وضعیت اسکان دانشجویان در دانشگاه گرمسار اظهار کرد: دانشگاه گرمسار خوابگاه ندارد و این موضوع در دفترچه‌های ثبت‌نام نیز اشاره شده است به همین جهت حق اعتراض در این مورد از دانشجو سلب می‌شود و برای حل این موضوع دانشگاه گرمسار می‌تواند خوابگاه‌های خودگردان را با مدیریت خود در اختیار داشته باشد.


این فعال دانشجویی اضافه کرد: در حدود 150 از دانشجویان دانشگاه گرمسار از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد همین شهر استفاده می‌کنند که این امر توسط مسئولین هر دو دانشگاه هماهنگ شده است.


 وی افزود: شورای صنفی دانشگاه گرمسار اجازه ندارد برای پیگیری مستقیم مشکلات دانشجویان خوابگاهی ورود کند از این رو دانشجویان به ما گزارش می‌دهند و این شورای با مسئولین دانشگاه گرمسار هماهنگی های لازم را به عمل می‌آورد. مسئول فرهنگی دانشجویی دانشگاه گرمسار با مسئول دانشجویی دانشگاه آزاد به عنوان رابط بین دو دانشگاه عمل کرده و مسائل را بررسی و پیگیری می‌کنند.


این دانشجوی دانشگاه گرمسار گفت: مشکلی که مسئولین دانشگاه درصدد حل آن هستند موضوع  نام دانشگاه در دفترچه کنکور است، دانشگاه گرمسار در دفترچه کنکور به عنوان دانشکده معرفی شده و مسئولین در حال تلاشند تا تأییدیه قطعی را بگیرند.


ابراهیمی در خصوص اخبار فضای مجازی منتشر شده در مورد غذای دانشگاه گرمسار گفت: نامه پیگیری کیفیت غذای چند روز اخیر، قبل از اینکه در فضای مجازی منتشر شود توسط شورای صنفی ارسال شده است و در حال پیگیری هستیم. متاسفانه دانشجویان اطلاع ندارند که شورای صنفی مجرای قانونی پیگیری حقوق دانشجویان است.


وی عدم همراهی دانشجویان را به عنوان یکی از مشکلات شورای صنفی عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی دانشجویان فکر می‌کنند شورای صنفی جزئی از مسئولین حقوقی دانشگاه است و همین موضوع موجب همراهی کم‌رنگ دانشجویان شده است.


انتهای پیام/4060/4108


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته