دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1397 - 13:07
دریک نظرسنجی؛

56 درصد از والدین با نرم‌افزارهای نظارت بر اینترنت آشنایی ندارند

 نتیجه یک نظرسنجی که توسط وزیر ارتباطات انجام شد نشان می‌دهد 56 درصد والدین با نرم‌افزارهای نظارت بر اینترنت آشنایی ندارند.
کد خبر : 324201

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توییتر خود با انتشار یک نظرسنجی از مردم خواست که با بازنشر این نظرسنجی به او کمک کنند.


محمدجواد آذری جهرمی با طرح این سؤال که شاید شما هم پدر و مادرهایی را دیده باشید که در کنار خوشحالی از توانایی فرزندانشان در استفاده از تکنولوژی روز، نگران آسیب‌های اینترنت بر رفتار آن‌ها نیز هستند. آیا شما با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟


در ادامه وزیر ارتباطات کشورمان از مردم می‌خواهد که با بازنشر این توییت او را یاری کنند.


نکته قابل‌تأمل در این نظرسنجی که توسط وزیر ارتباطات مطرح‌شده پاسخ‌های مردم است که 56 درصد شرکت‌کنندگان از وجود چنین نرم‌افزارهای کنترلی اطلاعی ندارند.


در این نظرسنجی ۴۴۴۵ فرد مشارکت کرده و رأی دادند؛ از این تعداد 56 درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی گزینه سوم «ندارم، نیاز به معرفی بیشتر» را انتخاب کردند.


بیش از نیمی از مردم در نظرسنجی آذری جهرمی می‌گویند که با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی ندارند و نیاز به معرفی بیشتر این‌گونه نرم‌افزارها دارند.


هشت درصد گفته‌اند که با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارم، استفاده می‌کنم.


14 درصد گفته‌اند که با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارم، اما هنوز استفاده نکردم.


56 درصد گفته‌اند که با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی ندارند و نیاز به معرفی بیشتر دارند.


22 درصد گفته‌اند درباره نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارند یا خیر؟ گفتند که نظارت را مفید نمی‌دانم.


 












 
 


انتهای پیام/4092/خ


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته