دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی مشکینی صورت گرفت؛

ابلاغ بخشنامه تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی را ابلاغ کرد.
کد خبر : 321085
636762325870483577.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی بخشنامه تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان (اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی) را به واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.


در آیین نامه صندوق تأمین هزینه مازاد درمان کارکنان دانشگاه که به پیوست این بخشنامه به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده، آمده است: تمامی کارکنان و اعضای هیأت علمی تمام‌وقت که دارای دفترچه تأمین اجتماعی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و افراد تحت تکفل آنها، از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.


همچنین حق بیمه برای هریک از کارکنان و افراد تحت تکفل آنها در صندوق عادی ماهانه معادل 156 هزار ریال است که مبلغ 60 هزار ریال آن توسط واحد دانشگاهی مربوطه و مبلغ 96 هزار ریال به طور سرانه باید از حقوق متقاضی کسر شود.


در صندوق ویژه حق بیمه معادل 300 هزار ریال است که مبلغ 120 هزار ریال آن توسط واحد دانشگاهی و مبلغ 180 هزار ریال توسط شخص پرداخت می شود.


حداکثر سن مشمول بیمه 60 سال بوده و افراد بالاتر از 60 سال تا سن 69 سالگی با 50 درصد و از سن 70 به بالا با 100 درصد اضافه نرخ می‌توانند مشمول استفاده از مزایای این طرح شوند.


بیمه‌شدگانی که در طول مدت قرارداد صاحب فرزند شده یا ازدواج می‌کنند، موظفند حداکثر ظرف مدت 30 روز نسبت به تحویل تصویر شناسنامه یا عقدنامه به واحد دانشگاهی اقدام کنند.


بر اساس این بخشنامه، تمامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که در سال گذشته به عضویت بیمه مازاد درمان دانشگاه در آمده‌اند، بدون مشمولیت دوره انتظار و به دلیل وجود تداوم بیمه‌ای می‌توانند از مزایای صندوق با رعایت ضوابط بهره‌مند شوند.


برای پرداخت خسارت هزینه مازاد درمان کارکنان در تمامی واحدها، کمیته‌ای مرکب از ریاست واحد به عنوان رئیس کمیته، معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد دانشگاهی و دبیر کمیته بیمه و رفاه تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی می‌کنند. این کمیته مسئول بررسی و تأیید میزان خسارت پرداختی با در نظر گرفتن سهم بیمه‌گر اول تا سقف تعهدات قرارداد است.


کمیته بیمه و رفاه واحد به منظور کمک به کارکنان در هزینه‌های انجام شده با مبالغ سنگین باید 70 درصد از هزینه‌ها را به شرطی که از سقف تعهد مربوطه تجاوز نکند، پرداخت و اصل پرونده را برای تأیید نهایی به اداره کل امور اداری و منابع انسانی ارسال کند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
۰
با سلام تقدیروتشکر بابت بیمه تکمیای
سید
Spain
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
۰
باسلام وعرض ارادت خواهشمنداست درمورد تمدید بیمه تکمیلی سال 97 از97/10/1 تا پایان سال 97به اداره کل بیمه دانشگاه آزاداسلامی تاکید بفرمایید مهلت قرارداد تا97/9/30 بوده ممنونم
M
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
۰
لطفا در مورد تمدید بیمه پیگیری کنید
عضو هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۰
سلام
بنده هر دو چشم دختر ۵ سالمو عمل کردم و هزینه جراحی قرض کردم به امید بیمه دانشگاه که متاسفانه اون هم هنوز تکلیفش مشخص نیست.
خواهش میکنم پیگیری کنید آیا بیمه از اول دی تا آخر اسفند ۹۷ تمدید خواهد شد یا قرارداد جدید از اول دی ۹۷ خواهد بود.
مژگان عسگری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
۰
با سلام بنده دوماه ونیم پیش عکس opgگرفتم که به علت مسافرت دکتر وتعطیلات عید برای ترمیم دندان مراجعه وفاکتور را جهت بیمه تکمیلی به مسئولش در دانشگاه ارائه دادم ولی ایشان از من دوباره عکس جدید می خواد آیا این کار لازمه وما باید هر دو ماه اگر ترمیم دندان داشتیم به سر وصورتمان اشعه بتابانیم خسارت عوارض اشعه را کی قبول می کند؟ با تشکر از راهنمایی شما
قالیشویی ادیب