دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1399 - 15:04
مدیرکل کانون‌های صنعت و جامعه دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

عملکرد قابل قبول دستگاه مولد ازن ساخت مرکز تحقیقات فمتو دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی از عملکرد قابل قبول دستگاه مولد ازن ساخت مرکز تحقیقات فمتو دانشگاه آزاد اسلامی شیراز خبر داد.
کد خبر : 320512
637235817253721613.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، لاله ملک‌نیا اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های مراکز تحقیقاتی و شبکه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت رفع مشکلات صنعت و نیاز جامعه، اقدامات لازم در خصوص انتقال دستگاه مولد ازن ساخت واحد شیراز به تهران انجام شد و کارایی این دستگاه در از بین بردن آلودگی‌های بیولوژیکی در دفتر رئیس دانشگاه و بانک پاسارگاد توسط آزمایشگاه مرجع همکار رسمی سازمان غذا و دارو بررسی شد.


ملک‌نیا افزود: این دستگاه به همت محققان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز (مرکز تحقیقات فمتو شیراز) به مرحله تولید نمونه اولیه رسیده است.


مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان کرد: نمونه‌های مورد بررسی در این آزمون، نمونه‌های کاغذی از جمله رسید، حواله و واریز و همچنین لپ‌تاپ و گوشی تلفن بود. طبق نتایج آزمون، کلنی های میکروبی مشاهده شده بر روی نمونه‌ها بعد از قرار گرفتن در معرض ازن کاملاً از بین رفته‌اند.


ملک‌نیا با اشاره به گزارش آزمایشگاه مرجع همکار رسمی سازمان غذا و دارو، گفت: طبق این گزارش دستگاه مولد ازن جهت از بین بردن بار میکروبی از عملکرد خوبی برخوردار است.


وی خاطرنشان کرد: در حال مذاکره از طریق اداره کل کانون ها دانشگاه، صنعت و جامعه برای عقد قرارداد پیش فروش به بانک‌های پاسارگاد، سینا و یکی از شرکت‌های پخش فرآوردهای نفتی هستیم و به زودی قراردادهای لازم منعقد خواهد شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته