دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد :

ایده باکس، طرحی نوین برای حمایت از دانشجویان

عصر روز گذشته به همت کمیته تحقیقات دانشجویی اولین سمینار ایده باکس با هدف حمایت از ایده های نوین دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 319689
IMG_8845.JPG

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اولین سمینار ایده باکس امروز 28 مهر ماه با حضور سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، فرشاد هاشمیان، معاون پژوهش و فناوری و جمعی از اساتید و دانشجویان با هدف حمایت از ایده های ناب در محل سالن آمفی تئاتر شهید احدی برگزار شد.


در این سمینار، ابطحی، هاشمیان و شهرزاد خاکپور، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز درباره مشکلات و چالش های دانشجویان در مباحث پژوهش و ایده های نو سخنرانی کردند.


محمد هادیان‌جزی دبیر کمیته تحقیقات دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی به نمایندگی از دانشجویان نیز در مورد مشکلات دانشجویان در حوزه پژوهش و پیشرفت، مطالبی را عنوان کرد.


در ادامه این مراسم، خردیار، کریم زارع، آسوده، شادلو و مسعودی طی سخنانی دانشجویان را با اصول و روش های ایده پردازی آشنا و درباره موفقیت های شغلی و تحصیلی، ایده پردازی و چالش های آن مطالبی را بیان کردند.


به گفته هادیان‌جزی، در این سمینار به سه ایده برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد و با پخش فیلم سینمایی ذهن زیبا مراسم خاتمه یافت.


هادیان جزی و نسرین محمدی عارف به عنوان نماینده کادر اجرایی این سمینار از مشارکت گسترده و حرکت خودجوش دانشجویان تقدیر و تشکر کردند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته