دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 00:50
دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران:

صلاحیت مجلس در حفظ منافع ملی زیر سوال است

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران گفت: صلاحیت مجلس در تضمین منافع ملی و در صدر آن حفظ امنیت ملی به‌طرز چشم‌گیری زیر سوال رفته است.
کد خبر : 313973

علیرضا تسلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تصویب لوایح FATF توسط مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صلاحیت مجلس در تضمین منافع ملی و در صدر آن حفظ امنیت ملی به‌طرز چشم‌گیری زیر سوال رفته است.
وی افزود: نمایندگان مجلس با چه معیار و چه ملاحظاتی برخلاف حجت عقلی و شرعی، دست به سمپاتی لایحه‌ای زدند که در ضدیت آن با امنیت ملی کشور هیچ شکی وجود ندارد.
دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد:‌ نمایندگان لیست امید به‌جای نطق‌های یکجانبه و گرفتن اسکرین‌شات از توئیت‌های فعالان دانشجویی و تاختن به آنها، بد نیست کمی جرأت به خرج دهند و در جلسات علمی بررسی Fatf و الحاقات آن حضور پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند عنوان کرد: در رأس نمایندگان لیست امید، از محمود صادقی تقاضا می‌کنیم که به‌جای سنگر گرفتن پشت موبایل و صفحات مجازی‌شان اندکی جرأت به خرج دهند و تن به مناظرات تخصصی پیرامون لوایح FATF بدهند تا ایشان و دیگر دوستانشان متوجه بشوند که درکی بسیار بدوی از این لوایح دارند و ممکن است با این جهل ضربه‌ای سهمگین به منافع ملی کشور بزنند.

تسلیمی با بیان اینکه در داستان لوایح FATF نه تنها مجلس، بلکه شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در معرض آزمون بزرگی در پیشگاه ملت قرار گرفته‌اند گفت: باید با هوشیاری تمام در مقابل این لایحه استعماری تمام قد بایستند و مانع از تصویب لایحه‌ای که دستاورد آن چیزی جز از بین رفتن امنیت ملی و استقلال کشور نیست، شوند.
وی ادامه داد: جنبش دانشجویی با چشمانی بیدار و قدم‌هایی استوار لحظه به لحظه در حال رصد اقدامات، مواضع و سخنان مقامات مرتبط در این زمینه است و مطمئناً تا رد کامل این لوایح از پای نخواهد نشست و برادرانه به رئیس مجلس نصیحت می‌کند که دست از بازی با منافع ملی بردارد و اینچنین در خط مقدم تصویب چنین لایحه ننگینی توان نگذارد که تاریخ هیچ‌گاه ضربه‌زنندگان به کشور را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته