دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 00:45
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان:

ساخت 3 خوابگاه دانشجویی جدید در دانشگاه کردستان

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه کردستان ساخت سه خوابگاه جدید را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر : 307402

عثمان عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: امسال اتفاقات خوبی در خوابگاه‌های دانشگاه کردستان رخ‌ داده و آن‌هم تعمیر و بازسازی بیشتر خوابگاه‌ها و همچنین ساخت سه خوابگاه جدید است.


وی در ادامه اضافه کرد: از این سه خوابگاه جدید یک خوابگاه به دانشجویان دختر و دو خوابگاه به پسران دانشجو تعلق می‌گیرد.


عزیزی تصریح کرد: خوابگاه پسران در حال اتمام است و کارهای نهایی آن در حال انجام است و امیدواریم تا اوایل سال تحصیلی از آن بهره‌برداری کنیم. اما خوابگاه دختران که در واقع بنیاد برکت حضرت امام خمینی (ره) ساخت آن را به عهده گرفته هنوز در مراحل ابتدایی است و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال از آن بهره‌برداری کنیم.


معاون امور دانشجویی کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان غیربومی در ۱۶ خوابگاه استان اسکان داده می‌شوند ادامه داد: تمامی این خوابگاه‌ها تعمیر شده و برای سال جدید تحصیلی آماده پذیرایی از دانشجویان است.


وی در ادامه تصریح کرد: در کردستان در کنار خوابگاه‌های دولتی ۱۱ خوابگاه غیردولتی و هشت خوابگاه خودگردان وجود دارد و درمجموع بیش از 4 هزار دانشجو در این خوابگاه‌ها ساکن هستند.


عزیزی درباره اسکان 160 دانشجوی غیرایرانی دانشگاه کردستان در خوابگاه گفت: دانشجویان پسر غیرایرانی در یک خوابگاه اختصاصی اسکان داده‌شده‌اند و دانشجویان دختر نیز در خوابگاه داخلی دانشگاه مستقر هستند.


انتهای پیام/ 4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته