دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 03:02
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان :

۳۰ دانشجوی نابینا در دانشگاه‌های مختلف تحصیلی کردستان درس می‌خوانند

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه کردستان تلاش می‌کند تا در حد توان خود شرایط را برای بهبود وضعیت دانشجویان نابینا فراهم کند.
کد خبر : 319797
about.jpg

عثمان عزیزی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دانشگاه کردستان تلاش می‌کند تا در حد توان خود شرایط را برای بهبود وضعیت دانشجویان نابینا فراهم کند.


معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان در ادامه افزود: در دانشگاه کردستان میزبان بیش از ۱۷ دانشجوی نابینا هستیم و معاونت دانشجویی در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند تا شرایط رفاهی دانشجویان را فراهم کند.


وی در ادامه اظهار کرد: حضور این دانشجویان در دانشگاه کردستان افتخار بزرگی است و برای آنکه رفاه این دانشجویان را تأمین کنیم یک طبقه از خوابگاه تازه تأسیس دانشگاه را در اختیار این گروه از دانشجویان قرار داده‌ایم


عزیزی با اشاره به اینکه نابینایی دلیلی بر ناتوانی نیست ادامه داد: دانشمندان زیادی در تاریخ حضورداشته‌اند که باوجود نابینایی نامشان در تاریخ ماندگار شده است.


وی در ادامه افزود: در استان کردستان بیش از ۳۰ نابینا در دانشگاه‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل‌اند


معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان در ادامه گفت: یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن روبرو هستند بحث اشتغال است و در این خصوص همه باید نابینایان را یاری کنند تا آن‌ها بتوانند با داشتن شغل و درامد زودتر ازدواج کنند.


انتهای پیام /۴۰۸۷


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته