دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1397 - 21:26
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر با آزادگان دانشگاه تهران دیدار کرد

مدیر کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با جمعی از کارکنان آزاده این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 305186

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی دانشگاه تهران، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، رحمت‌الله اللهیاری مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر به نمایندگی از رئیس دانشگاه و رئیس ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران، با جمعی از کارکنان آزاده دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ضمن دیدار با آزادگان شاغل در واحدهای مختلف دانشگاه با حضور مدیران و همکاران واحدهای مربوط از تلاش‌ها و رشادت‌های این عزیزان در دوران اسارت تجلیل و قدردانی کرد.


اللهیاری با اشاره به تحمل رنج‌ها و مرارت‌های طاقت‌فرسای این آزادگان در زندان‌های رژیم بعث عراق، گفت: این عزیزان به اسطوره‌های صبر و بردباری مبدل شده‌اند و این خصلت نیک و روحیه متعالی همچنان در زندگی و کار آنها متبلور است به طوری که بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف با تدبیر و شکیبایی آنها مرتفع شده و این همکاران آزاده همچنان با روحیه اخلاق‌مداری آمیخته به فرهنگ ایثار و شهادت در جهت تعالی و توسعه دانشگاه و کشور گام برمی‌دارند.


مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر در پایان این دیدارها، به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری را با امضای رئیس دانشگاه تهران به آزادگان اهدا کرد.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته