دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 13:45
بااستقبال استاندار، روسای دانشگاه‌ها و مسئولین محلی؛

ستاری برای بازدید از مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان وارد کرمانشاه شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در رأس هیاتی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد تا از روند انجام پروژه‌های علمی و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان از نزدیک بازدید کند و با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به گفتگو بنشیند.
کد خبر : 303885

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به منظور بازدید از روند انجام پروژه و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد.


در این سفر ستاری از شرکت دانش‌بنیان پارت خودرو بیستون فعال در حوزه فناوری فاین بلنکینگ (سوراخ کاری دقیق) متالوژی پودر و محصولات فلزی فابریکی بازدید می‌کند. بازدید و گفتگو با شرکت‌های مستقر در فاز یک مرکز نوآوری کرمانشاه دیگر برنامه این سفر است. این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شرکت‌های فناور مستقر در این مرکز بازدید می‌کند.


همچنین ستاری در این سفر یک روزه از مرکز شتاب‌دهنده تخصصی کرمانشاه (پارک علم و فناوری) بازدید می‌کند تا از نزدیک با دستاوردهای تیم‌ها و استارتاپ‌های مستقر و فعال در پارک آشنا شود.


بر اساس این گزارش، دیدار و گفتگو با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است. در پایان این سفر ستاری در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه شرکت می‌کند.


انتهای پیام/4021


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته