دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1397 - 15:30

نایب قهرمانی تیم ووشوی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی

تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی با کسب چهار مدال طلا در بخش ساندا قهرمان شد و در مجموع دو بخش تالو و ساندا برای اولین‌بار بر سکوی نایب قهرمانی جهان تکیه زد.
کد خبر : 301500

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رقابت‌های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان که با حضور ۲۵۰ ووشوکار از ۲۶ کشور به میزبانی کشور ماکائو آغاز به کار کرده بود، ظهر امروز به اتمام رسید.


در روز پایانی این رقابت‌ها، چهار سانداکار ایران که به دیدار پایانی وزن‌های مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا دست یافتند. با کسب این نتایج، تیم ووشوی دانشجویان ایران علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب چهار مدال طلا، عنوان نایب قهرمانی جهان را برای اولین‌بار به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.


تیم ووشوی دانشجویان ایران برای اولین‌ بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در این سطح از رقابت‌ها شده است. در این مسابقات چین با کسب شش مدال طلا به عنوان قهرمانی دست یافت و مالزی با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز به مقام سومی این رقابت‌ها رسید.


لازم به ذکر است، زهره شهپری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای دختران، علیرضاریکی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، حمیدرضا سهندی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم و امیر کریمی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ساندای پسران موفق به کسب مدال طلا شدند.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته