دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1397 - 13:46
مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور:

ثبت‌نام دوره جدید حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز شد

مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور از آغاز ثبت‌نام دوره جدید این حوزه‌ها خبر داد.
کد خبر : 297764

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی با اشاره به هدف از تأسیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: هدف از تاسیس این مرکز تعلیم و تربیت قشر مشتاق به اسلام و انقلاب بر پایه نظام اندیشه و علوم اسلامی است.


وی افزود: تبیین و توصیف ماهیت، مراحل و اهداف انقلاب اسلامی، شناخت ماهیت دانشگاه اسلامی و تلاش در جهت تحول علمی و ساختاری دانشگاه، ارتقاء شخصیت اخلاقی و معنوی دانشجو با توجه به اهداف تمدن اسلامی، ارتقا و عمق‌بخشی معرفت و اعتقادات دینی با توجه به اهداف تمدن اسلام، نخبه‌یابی، نخبه‌پروری فرهنگی و تشکیل شبکه نخبگان فرهنگی در راستای ایجاد تمدن اسلامی از دیگر اهداف حوزه دانشگاهیان ذیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.


مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان با اشاره به اینکه کلاس‌های این دوره هفته‌ای یک مرتبه به دانشجویان اختصاص دارد، افزود: دانشجویان در این دوره دروس دانشجوی تراز انقلاب، نظام اندیشه اسلامی، نظام اندیشه معارف‌، جهاد اکبر و رسالت الهیِ دانشجوی تراز انقلاب را می‌گذرانند.


حریزاوی با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام از طریق سایت www.hodat.ir آغاز شده است و تا انتهای تابستان ادامه دارد و ثبت‌نام‌کنندگان از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته