دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1397 - 10:23
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم؛

سومین جلسه شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی برگزار شد

سومین جلسه شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی وزارت علوم در سال ۹۷ با حضور معاون فرهنگی و رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.
کد خبر : 289966

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی با حضور غلام‌رضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس شورای مرکزی ناظر برفعالیت نشریات دانشگاهی وزارت علوم، محمدهادی عسکری مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، محمد سروش نماینده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی، دکتر عالی پناه عضو حقوقدان این شورا و ابراهیم اسکافی و محمدمهدی پرنیان‌چی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی با هدف طرح و بررسی چند استعلام و بحث پیرامون موارد قانونی در محل معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم برگزار شد.


این جلسه سومین نشست شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی است که در راستای سیاست‌گذاری در حوزه کلان نشریات دانشگاهی، رسیدگی به اعتراضات و شکایات و پاسخ به استعلامات دانشگاه‌ها در حوزه نشریات دانشگاهی برگزار می‌شود.


در پایان نشست از نمایندگان سابق دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، آقایان ابراهیم اسکافی و محمدمهدی پرنیان چی به خاطر فعالیت در این شورا و همچنین تلاش در حوزه نشریات دانشجویی توسط رئیس شورا تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته