دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 15:19
با برگزاری انتخابات؛

اعضای مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مشخص شدند

انتخابات اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد صبح امروز (یکشنبه) در محل هتل فرهیختگان برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این اتحادیه مشخص شدند.
کد خبر : 278064

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انتخابات اعضای شورای مرکزی مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) در حالی امروز کم‌رمق و با حضور تعداد کمی از اعضای این اتحادیه برگزار شد که از آخرین انتخابات آن بیش از حدود سه سال می‌گذرد و آخرین بار اردیبهشت سال 94 برگزار شده بود.



اعضای جدید شورای مرکزی چه کسانی هستند؟


اما پس از انجام رای‌گیری، کیوان عاصم، امیر داداش‌زاده، بابک منصوری، علی خسروی، محمدجواد عزیزی، زهرا امینی و حسن احمدی به عنوان اعضای اصلی و امید ابراهیمی و هانیه کردی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین رضا افراسیابی و حامد عبدالجباری به عنوان بازرسین این اتحادیه برگزیده شدند و به عنوان اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه فعالیت خواهند کرد.



مدیران آینده کشور در تشکل‌های دانشجویی تربیت می‌شود


کیوان عاصم دبیر سابق اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: انتخابات اتحادیه زمینه‌ای است که اتحادیه بتواند به صورت قانونی فعالیت کند. اما فعالیت صرفا با هفت یا نه نفر ممکن نیست و همه تشکل‌های عضو اتحادیه باید کمک نمایند.


وی افزود: هر کدام از ما برای کمک به جنبش دانشجویی و در نهایت به انقلاب و نظام اسلامی به اتحادیه و تشکل‌های دانشجویی پیوسته‌ایم.


دبیر سابق اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه زمان انقلاب بیشترین فعالیت را دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی انجام می‌دادند، گفت: همه باید در این مسیر به یکدیگر کمک کنیم حتی اگر رای نیاوریم در جایی که شورایی اداره می‌شود یعنی همه یکسان هستیم و برای یک هدف تلاش می‌کنیم و از یک اصول و مرام‌نامه تبعیت می‌کنیم.


عاصم تصریح کرد: ‌دانشجویان امید انقلاب هستند و انتظار زیادی از تشکل‌های اسلامی می‌رود و به دلیل اینکه مدیران آینده کشور درون همین تشکل‌ها تربیت می‌شود.


وی ادامه داد: برخی تشکل‌ها با بی‌تدبیری مشکلاتی را ایجاد می‌کنند اما ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و از هر طیف و سلیقه‌ای که هستیم باید ابتدا پیروی از ولایت فقیه را در دستور کار قرار دهیم.


دبیر سابق اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: تغییرات مدیریتی در گذشته ضربه‌های بسیاری به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد وارد نموده است اما بهترین تیم ممکن که تا کنون در دانشگاه آزاد فعالیت کرده است تیم دکتر فرهاد رهبر و در اداره تشکل‌ها دکتر قربانی است اما یک مشکل هنوز وجود دارد و آن مشکلات مالی تشکل‌های دانشجویی است.



در ادامه این جلسه دکتر مهدویون و مهدی‌نیا به پرسش‌های اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ دادند و همچنین بحث‌هایی درباره نحوه تخصیص بودجه، یارانه تشکل‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی در دانشگاه آزاد صورت گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته