دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1397 - 18:19
هادی حجازی‌فر:

ایستادن کنار حاتمی‌کیا هزینه دارد

بازیگر فیلم به وقت شام گفت: این روزها کنار حاتمی‌کیا ایستادن هزینه دارد اما من افتخار می‌کنم در این ‌فیلم و نقش مدافع حرم بازی کردم.
کد خبر : 273241

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجازی‌فر در مراسم اکران فیلم به وقت شام در دانشگاه تهران که‌ به ‌همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، با بیان خاطراتی از زمان ‌حضورش در دانشگاه تهران اظهار کرد: ۱۹ سال از زمان ورود به دانشگاه تهران می‌گذرد. بنده ورودی سال ۷۷ هنرهای زیبا بودم و با محمد بحرانی کارهای طنز زیادی در دانشگاه تهران اجرا کردیم.
وی افزود: سال ۷۷ با گرایش شدید سیاسی وارد دانشگاه شدم و در جریان اتفاقات کوی دانشگاه سال ۷۸ علی‌رغم اینکه جزو مخالفین نبودم کتک زیادی خوردم اما در نهایت به این‌نتیجه رسیدم که اصول، مشخص است.
بازیگر فیلم به وقت شام تصریح کرد: طرفدار حزب خاصی بودن اهمیت ندارد و به عنوان یک با تجربه توصیه می‌کنم قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید.
وی درباره فیلم به وقت شام گفت: کار سختی بود و انواع مشکلات را تحمل کردیم، این روزها کنار حاتمی‌کیا ایستادن هزینه دارد اما من ‌افتخار می‌کنم در این فیلم و در نقش مدافع حرم بازی کردم و امیدوارم خانواده شهدای مدافع حرم این ‌اثر را بپذیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: به وقت شام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته