دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1396 - 14:14

تقدیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما از گودرزی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما درنامه‌ای به داوود گودرزی رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی از زحمات وی در ارتقای کمی و کیفی سازمان بسیج دانشجویی تشکر کرد.
کد خبر : 244550

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ابتدای این متن آمده است: «بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما هیچگاه خاطره تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی و جدیت بی‌وقفه شما را در ابعاد مختلف مدیریتی از جمله حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه حضرتعالی را فراموش نکرده و ایمان داریم که برای همیشه ذکر خیر شما در سازمان بسیج دانشجویی جاری و ساری خواهد بود.


لازم می دانیم نهایت تقدیر و تشکر خود را از مدیریت صادقانه، خالصانه و متواضعانه حضرتعالی که حسن خلق و تعامل سازنده با دانشجویان، درک بالا نسبت به مسائل فرهنگی، جدیت و قاطعیت در امور اعلام کنیم. وظیفه‌شناسی و ایستادگی و تلاش صادقانه شما در دفاع از حقوق دانشجویان بسیجی قابل تحسین و تقدیر است.


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در ادامه این نامه آورده است: بدون تردید در جای جای بسیج دانشجویی اثر قدم‌های پشتکار و همت شما محسوس و ملموس است و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود که "بقیة الله خیرٌ لکم". امیدواریم در پناه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در همه عرصه‌های زندگی سرشار از عطر خوش‌نواز ولایت مطلقه فقیه باشید و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت به خیری که آرزوی دیرینه همه انبیا و اولیا و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورتان باشد.


در پایان این نامه از زحمات گودرزی تقدیر کردند: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا و سیما به این وسیله مراتب سپاس و تقدیر و تشکر خود را از تلاش و زحمات ارزشمند حضرتعالی در ارتقای کمی و کیفی سازمان بسیج دانشجویی تقدیم می‌داریم و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت و عاقبت بخیری حضرتعالی را مسئلت داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته