دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1396 - 15:30

رونمایی از سردیس شهدای هسته‌ای در دانشگاه شریف

مراسم رونمایی از سردیس شهدای هسته‌ای با حضور مسئولان و خانواده این شهدا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
کد خبر : 235702

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، سردیس شهید علیمحمدی، شهید شهریاری، شهید احمدی روشن و شهید مجید شریف واقفی امروز با حضور مسئولان دانشگاه و خانواده شهید احمدی روشن و شهید شریف واقفی رونمایی شد.


دکتر محمود فتوحی فیروزآبادی در این مراسم که در آستانه سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع قرار دادن تندیس شهدای شریف در رأس اهداف مراسم پنجاهمین سال دانشگاه صنعتی شریف بود، گفت: امیدوارم بتوانیم روهرو این شهدا که شهدای علم و فناوری و دانش هم محسوب می‌شوند باشیم.


رئیس دانشگاه صنعتی شریف در ادامه به نقل سخنان رهبر انقلاب اسلامی در سال 1374 در دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و بیان کرد: ایشان در زمان حضور در دانشگاه صنعتی شریف به دو بعد اساسی دانشگاه یعنی بعد علمی و بعد مذهبی و فرهنگی تاکید داشتند. امیدواریم دانشگاه صنعتی شریف نیز که همواره در دو جنبه علم و اخلاق زبانزد بوده بتواند برای تحقق اهداف متعالی خود گام بردارد.


در ادامه این مراسم مادر شهید احمدی‌روشن با تشکر و قدردانی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: این اقدام دانشگاه شریف سبب زنده نگه داشتن یاد شهدای هسته‌ای می‌شود و بی‌شک با چنین اقداماتی راه این شهدای گرانقدر، پر رهرو خواهد شد.


خواهر شهید واقفی در این مراسم گفت: «حضور ما در این جمع از برکت شهدایی است که خونشان را در راه اهداف اسلام و مسلمین ریخته شد. امیدوارم بتوانیم رهرو این شهدای عزیز باشیم و دانشگاه صنعتی شریف نیز بتواند همچون گذشته در حوزه‌های علم و فناوری در کشور و دنیا پیشتاز باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته