دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بیانیه واحد بجنورد مطرح شد

افکار و اندیشه‌های بلند و آرمان‌های سترگ امام خمینی(ره) فراتر از جغرافیای ایران قرار گرفته است

با گذشت بیش از ربع قرن از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بر خلاف آرزوها و برآوردهای دشمن، افکار و اندیشه های بلند و آرمان های سترگ آن حضرت فراتر از جغرافیای ایران در سطح منطقه راهبردی غرب آسیا و شمال آفریقا و نیز در سرزمین های تحت استیلای بلوک سلطه قرار گرفته است.
کد خبر : 21611

به گزارش خبرنگار آنا، در بیانیه مشترک دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در خصوص سالروز ارتحال حضرت امام ( ره) و قیام 15 خرداد آمده است:


امام خمینی (ره): قیام پانزده خرداد ، اسطوره قدرت ستم شاهی را در هم شکست و افسون ها را باطل کرد .


عاشورا ، روز عزای عمومی ملت مظلوم و پانزده خرداد ، روز تاریخی بزرگداشت ارزش های انسانی است .


اعتراض های در هم کوبنده امام خمینی (ره) در ایام قبل از 15 خرداد 1342 برای روشنگری توطئه « انقلاب سفید » که عاملی برای تضعیف استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ایران بود، اتحاد ملت بزرگ ایران علیه شاه وطن فروش را در پی داشت تا اینکه دستگیری امام در 15 خرداد 42 ، سرآغاز نهضت عاشورایی ملت شد و این مبارز پیگیر و مقاومت خستگی ناپذیر از سال 42 تا 57 به انقلابی اسلامی منجر شد.این انقلاب، ریشه در قیام خونین پانزده خرداد داشته و برگرفته از جانبازی های زنان و مردان قهرمان آن روز تاریخی است.








امت اسلامی و به خصوص ملت مسلمان ایران با بصیرت روزافزون خود، تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی ( ص ) را طلبیده و اجازه نخواهند داد دشمنان مستکبر و منحرفان و فتنه جویان داخلی و خارجی وابسته به آنها خللی در ولایتمداری آنها ایجاد کنند

این روزها در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور نام و شخصیت ابرمردی است که جهان بشریت به شناخت و درک او در اواخر قرن بیستم مباهات کرده و از آن به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در مستضعفین و محرومین عالم برای ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین و نظام های زورگو و سلطه گر یاد می کند.


با گذشت بیش از ربع قرن از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) و بر خلاف آرزوها و برآوردهای دشمن، افکار و اندیشه های بلند و آرمان های سترگ آن حضرت فراتر از جغرافیای ایران در سطح منطقه راهبردی غرب آسیا و شمال افریقا و نیز در سرزمین های تحت استیلای بلوک سلطه قرار گرفته است.


اکنون در حالی سالگرد رحلت جانگداز آن عزیز سفر کرده را به سوگ می نشینیم که فرزندان اسلام با تاسی به نهضت اسلامی این بزرگ مرد، قیام های پرشوری را در برابر مزدوران وابسته به استکبار جهانی در سوریه، یمن، بحرین، فلسطین، عربستان و دیگر بلاد اسلامی به پا کرده اند. جوشش خون های پاک فدا شده در آن روزها اکنون نتیجه داده و قدرت های استعمارگر جهانی با تعظیم در برابر عظمت ملت ایران اسلامی تن به مذاکرات عزتمندانه با ایران عزیز داده اند.


بدیهی است که امت اسلامی و به خصوص ملت مسلمان ایران با بصیرت روزافزون خود، تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی ( ص ) را طلبیده و اجازه نخواهند داد دشمنان مستکبر و منحرفان و فتنه جویان داخلی و خارجی وابسته به آنها خللی در ولایتمداری آنها ایجاد کنند.


بدین مناسبت با عرض تسلیت 14 خرداد و بزرگداشت 15 خرداد ، به نمایندگی از سایر همکاران جهادگرمان در دانشگاه های آزاد اسلامی استان، پای بندی به توصیه رهبردی امام راحل ( ره ) مبنی بر اینکه « پشتیبان ولایت فیقه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد » را رمز ماندگاری و استمرار موفقیت انقلاب اسلامی و عامل اصلی ناکامی جبهه استکبار بویژه حاکمان انحصار طلب و زورگوی ایالات متحده آمریکا دانسته و صیانت آگاهانه و تبعیت توأم با بصیرت از اصل ولایت را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می داریم. از این رو با تبعیت از آرمان های مقدس امام خمینی ( ره ) و میثاق مجدد با رهبری عزیز، آمادگی کامل خود را برای لبیک به هر فرمان خود اعلام می داریم .


- نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان شمالی


- بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


- تشکل اسلامی سیاسی اساتید معرفت در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


- شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


- دبیرخانه هم اندیشی اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان شمالی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته