دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1396 - 15:52

مهلت ثبت‌نام در عتبات دانشگاهیان تا ۲۴ تیر تمدید شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت 12 ظهر روز شنبه ۲۴ تیر خبر داد.
کد خبر : 194471

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ محمد زارع گفت: «مهلت ثبت‌نام در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت 12 ظهر روز شنبه ۲۴ تیر در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود. ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان از ۱۰تیر آغاز شده است و در ابتدا قرار بود تا روز پنج‌شنبه ۲۲ تیر در سایت لبیک انجام شود که به دلیل استقبال دانشگاهیان تا روز شنبه تمدید شد.»


او افزود: «مهلت ثبت‌نام ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۴ تیر به اتمام خواهد رسید و پس از آن عملیات قرعه‌کشی به صورت سیستمی در سراسر کشور آغاز و سپس اسامی پ‍ذیرفته‌شدگان از طریق سایت لبیک اعلام می‌شود.»


معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: «بیشترین گروه ثبت‌نامی را دانشجویان متأهل و بعد دانشجویان پسر و دختران مجرد تشکیل می‌دهند و در مجموع از میان ثبت‌نام‌کنندگان ۱۴ هزار دانشگاهی در این دوره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. برنامه‌های فرهنگی و زیارتی خاصی برای کاروان‌های دانشگاهیان برنامه‌ریزی شده است که متعاقبا از سایت لبیک به اطلاع زائران خواهد رسید. همچنین اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از مرداد آغاز و تا آبان امسال ادامه دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته