دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 11:09

فیلم مستند عربی خلیج فارس در اهواز رونمایی می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس، فیلم مستند عربی ۷۰ دقیقه‌ای خلیج فارس در اهواز رونمایی می‌شود.
کد خبر : 15466

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور رونمایی از این مستند فرهنگی (خلیج فارس) را فردا ۱۰ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: این مستند در یک قسمت ۷۰ دقیقه‌ای به کارگردانی ارد عطارپور، مستندساز ایرانی، در مدت کمتر از سه ماه از سوی دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تولید شده است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این مستند برای نخستین بار در کشور به صورت عربی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تولید و تدوین شده است، اظهار کرد: در این مستند به تمامی اسناد مکتوب، تصویری و صوتی موجود در جهان که به نام خلیج فارس تاکید دارند، توجه شده است.


وی با تاکید به اینکه این مستند یک سند تاریخی و قابل استناد است، گفت: در حال پیگیری و انجام مکاتبات اداری با شبکه‌های مختلف، به ویژه شبکه‌های عربی برای نمایش این مستند هستیم.


بختیارپور افزود: مستند خلیج فارس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و همچنین کارگردان مستند در سالن اجتماعات اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته