دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1395 - 13:37
شورای عتف برگزار می‌کند

دومین مسابقه بین‌المللی پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست‌ها

دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش‌ها و فرصت‌‏های حوزه پژوهش، فنّاوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتورنیست‌، دومین دوره مسابقه بین‌المللی «‌پژوهش، فنّاوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست‌ها» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 124572

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این دوره از مسابقه در دو رشته عکاسی و کارتون برگزار می‌شود که موضوع محوری آن «چالش‌ها و فرصت‌های موجود در پژوهش، فنّاوری و نوآوری» است.


موضوع‏‌ها و مضامین کلی مدنظر این دوره از مسابقه فناوری و نوآوری مسئولانه، تجهیزات پژوهشی دانشگاه‏‌ها و پژوهشگاه‌‏ها، تعاملات بین‌المللی علمی دانشگاه‌‏ها و مراکز آموزش عالی، ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با کار و صنعت، پژوهش‌های غیرکاربردی، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی، بهره‌‌وری در پژوهش، پژوهشگران و بازار کار، مهاجرت دانش آموختگان و پژوهشگران، جایگاه پژوهش در بین مردم، فنّاوری و نوآوری در زندگی مردم، فنّاوری و نوآوری در مظاهر اجتماعی، شهری و روستایی، فنّاوری و آَسیب‏‌های اجتماعی، فنّاوری و بومی‏‌سازی، فنّاوری‌های نرم و نقش فنّاوری در تولید ثروت ملی اعلام شد.


متقاضیان می‌توانند فقط در یک رشته از رشته‌های عکاسی یا کارتون شرکت کنند و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند. آخرین مهلت ارسال آثار 30 آبان است و زمان برگزاری نمایشگاه 23 آذر خواهد بود.


از میان آثار رسیده به دبیرخانه، حداکثر 100 عکس و 100 کاریکاتور برای نمایش و چاپ در کتاب انتخاب می‌شود و در هر رشته 5 نفر برتر معرفی و به هر یک علاوه بر لوح افتخار و کتاب نمایشگاه، جوایزی اعطا خواهد شد، به همه هنرمندانی که آثارشان برای مسابقه برگزیده می‏‌شود نیز گواهی شرکت اعطا می‏‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته