دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1395 - 11:20
رئیس سازمان امور دانشجویان در بخش‌نامه‌ای ابلاغ کرد

دانشجویان ترم 5 و 9 می‌توانند از خدمات دانشجویی استفاده کنند/ دانشجویانی که سنوات ندارند باید هزینه خدمات را بپردازند

رئیس سازمان امور دانشجویان در بخش‌نامه‌ای ارائه خدمات به دانشجویان ترم 5 و 9 را مجاز اعلام کرد و البته در آن تاکید کرد دانشجویانی که سنوات ندارند، نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
کد خبر : 122865

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان بعد از اعتراض دانشجویان به خدمات تغذیه و خوابگاه، در بخش‌نامه‌ای دانشجویان ترم 5 کارشناسی‌ارشد و ترم 9 کارشناسی و دکتری را مجاز به استفاده از خدماتی مانند خوابگاه اعلام کرد.


براساس این بخش‌نامه که به همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است، این دانشجویان نیز می‌توانند مانند همه دانشجویان از خدمات دانشجویی مانند تغذیه و خوابگاه، درصورت داشتن ظرفیت خوابگاه‌ها در نیم‌سال‌های تحصیلی استفاده کنند.


بر اساس این دستورالعمل اگر دانشگاه دانشجویی را در سنوات غیرمجاز تشخیص دهد، تعرفه‌های سنوات برای آنها اعمال خواهد شد. این بخشنامه به دلیل اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مختلف به قانون سنوات ابلاغ شده است اما تنها دانشجویان مشغول تحصیل را از پرداخت هزینه‌های نیم‌سال‌های 5 کارشناسی‌ارشد و 9 کارشناسی و دکتری مستثنی می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته