دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 15:43

نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری به ایستگاه مترو امام خمینی رسید

موزه علوم و فناوری این بار تصمیم گرفته است در ایستگاه مترو امام خمینی با مردم روبه‌رو شود و این دیدار یک هفته به طول خواهد انجامید.
کد خبر : 103557

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه علوم، در این نمایشگاه 13 اثر از علوم کهن و نوین به همراه فیلم‌های مرتبط با آنها به نمایش گذاشته می‌شود و همیاران موزه علوم به صورت داوطلبانه معرفی این آثار را برعهده دارند.


موزه علوم و فناوری هر ساله با همکاری نهادهای مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های سیار در سطح تهران و دیگر نقاط کشور می‌کند که از اهداف اصلی آنها می‌توان به معرفی موزه علوم، تعامل نزدیک با مردم و علاقه‌مندان به دانش، معرفی میراث علمی-فرهنگی ایرانیان و گسترش علم در جامعه اشاره کرد.


این نمایشگاه در ادامه سلسله نمایشگاه‌های موزه علوم در ایستگاه‌های مترو است که یکی از آنها در شهریور ماه سال گذشته در زیرگذر ولیعصر برگزار شده بود.


صالح فرامرزی، مسئول نمایشگاه‌های سیار موزه ،علل انتخاب ایستگاه مترو امام خمینی را نزدیکی به موزه جهت هدایت بهتر مردم، مرکزیت شهری و نیز تلاقی مهم‌ترین خطوط مترو یعنی خط یک و دو می‌داند.


گفتنی است در طول این نمایشگاه هفت روزه، بلیت‌های بازدید با تخفیف 50 درصد و نیز بروشورهای معرفی موزه در بین علاقه‌مندان توزیع می‌شود.


موزه علوم و فناوری امیدوار است با برگزاری این نمایشگاه، ضمن معرفی این موزه بتواند بخشی از آثار نگهداری‌شده خود را در معرض دید مردمی قرار دهد که امکان مراجعه به موزه علوم را ندارند. همچنین امیدوار است این نمایشگاه بتواند فضای پرشتاب مترو را به فضای تعمیق و توجه تبدیل کند و ترددهای معمولی را به جابه‌جایی موثر ارتقاء بخشد.


نمایشگاه سیار موزه در ایستگاه مترو امام خمینی که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران برگزار می‌شود به مدت یک هفته از تاریخ اول الی هفتم مردادماه از ساعت هشت صبح تاهشت شب پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته