دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵
معاون اداره‌کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه‌ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.
کد خبر : 950753

به گزارش خبرگزاری آنا، معاون اداره‌کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه‌ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.

مهدی قلیچ‌خانی با اشاره به کاهش حدود ۱۸ درصدی تعداد شکایات از این شرکت افزود: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۸۳ هزار و ۳۵۲ شکایات در سامانه ۱۹۵ از شرکت مخابرات ایران ثبت شده بود که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری به ۶۸ هزار و ۴۸۱ شکایت رسیده است و میانگین زمان پاسخگویی به این شکایات نیز از ۹ روز در سال گذشته به حدود ۷ روز در سال جاری رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشترین شکایات ثبت شده از شرکت مخابرات ایران به ترتیب در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان و مازندران بوده و قطع ارتباط تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده و تاخیر در نصب و راه‌اندازی سرویس از جمله موضوعات شکایات ثبت شده از این شرکت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب