جذب بیش از ۵۲ هزار کاربر فعال توسط یک بازی فوتبالی موبایل
به گزارش خبرگزاری آنا، سید حمید خرم، مدیرعامل این شرکت با اشاره به تولید این بازی در بستر تلفن همراه گفت: این بازی با ایجاد فضای جذاب برای کاربر و ساخت چالشهای فوتبالی توانسته است در مدت کوتاهی به بیش از ۵۲ هزار کاربر فعال دست یابد.
وی ایجاد لیگهای محلی، استانی و منطقهای را ویژگی متمایز این بازی در مقایسه با سایر بازیهای مشابه داخلی و خارجی برشمرد و افزود: بسیاری از کاربران بازیهای موبایلی، نبود لیگهای استانی و منطقهای ایران را یکی از ضعفهای بازیهای خارجی میدانستند و ما تلاش کردیم در رابونا علاوه بر اینکه تمامی ویژگیهای بازیهای مشابه خارجی را داشته باشیم، باشگاههای داخلی ایران اعم از باشگاههای بزرگ در سطح ملی و باشگاههای کوچک استانی و محلی را نیز در این بازی مدنظر قرار دهیم.
همچنین وی از فعالیت این شرکت در حوزه توسعه نرمافزار خبر داد و گفت: این شرکت طراحی و توسعه نرم افزارهای مختلف را هم در دستور کار خود دارد و وبسایتها و برنامههای موبایلی مختلفی را توسعه داده است.
خرم از برنامه شرکت برای توسعه سبد محصولات خود خبر داد و افزود: تلاش داریم تا با توسعه رابونا و باتوجهبه دانشی که در این حوزه در شرکت وجود دارد، بازیهای مختلف دیگری را نیز تولید کنیم. از سویی برنامهریزی برای توسعه نرم افزارهای مختلف هم در حال انجام است.
وی در پایان سخنانش، حضور در مرکز رشد فناوری نخبگان را فرصتی برای همافزایی با سایر شرکتهای فعال در حوزه بازیسازی و توسعه نرمافزار برشمرد و گفت: حمایتهای منطقه بینالمللی نوآوری ایران توانسته است رشد خوبی را برای شرکت ما ایجاد کند.
بر اساس این گزارش، بازی فوتبالی موبایلی رابونا در حال حاضر از بسترهای مختلف مانند کافهبازار و مایکت قابلدسترسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://arvand-tech.net مراجعه کنند.
انتهای پیام/