دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک بانوی ایرانی برگزیده رقابت حوزه پزشکی بریکس شد

یک بانوی ایرانی برگزیده رقابت حوزه پزشکی بریکس شد
یک بانوی عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه رویان، برگزیده رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد.
کد خبر : 936633

به گزارش خبرگزاری آنا، مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه رویان و مدیر یک شرکت دانش بنیان، با ایده تأسیس بانک سلول‌های ایمنی برای درمان بیماری سرطان و بیماری‌های خودایمنی، برگزیده رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد.

در مراسم پایانی رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» که از هفده تا بیست ماه اکتبر ۲۰۲۴ میلادی در شهر مسکو برگزار می‌شود دکتر مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت علمی و مدیر اداره راهبری پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان از سوی اتحادیه کسب و کار زنان بریکس، به عنوان یکی از برگزیدگان با ایده پزشکی و شرکت با فعالیت خلاق پزشکی که در مسیر توسعه پایدار گام نهاده، معرفی و تقدیر شد.

این رقابت با هدف شناسایی و ترویج کارآمدترین استارت آپ‌های بانوان با پتانسیل تجاری و نوآوری در کشورهای عضو بریکس و افزایش انگیزه ایشان با چشم‌انداز گسترش آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های کارآفرینی برگزار می‌شود.

در این مراسم، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران به‌صورت مجازی سخنرانی کردند و شورای بازرگانی بریکس را به‌عنوان یکی از ابتکارهای مثبت و تأثیرگذار در روند توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دانستند که زمینه توسعه مناسبات و همگرایی و استفاده از ظرفیت‌های متنوع در شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب