دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات منصوب شد

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات منصوب شد
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی سید محمد امامی را به عنوان سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات این سازمان منصوب کرد.
کد خبر : 935728

به گزارش خبرگزاری آنا، حمید فتاحی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی سید محمد امامی را به عنوان سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات این سازمان منصوب کرد. در حکم حمید فتاحی، نظارت موثر بر تحقق پوشش جمعیتی شبکه تلفن همراه مطابق مفاد پروانه‌ها و سایر تعهدات اجرا و توسعه دارندگان پروانه، نظارت موثر بر تحقق ایجاد پوشش و اتصال در طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها، بهبود کیفیت سرویس‌های ارتباطی در حوزه اینترنت در بخش ثابت و همراه، بهبود پاسخگویی به درخواست‌ها و ایجاد تحول در دریافت و رسیدگی به شکایت کاربران و مشترکان، بکارگیری ابزار‌های نوین نظارتی و ارتقا و بروز رسانی و ایجاد سامانه‌ها و ابزار‌های پایش برخط کیفیت خدمات ارتباطی و تسهیل دسترسی عمومی مردم به آنها از جمله برخی انتظاراتی است که در حکم سید محمد امامی به آن اشاره شده است.

براساس این گزارش سید محمد امامی دانش آموخته مهندسی مخابرات بوده و پیش از این مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون و مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را در سوابق کاری خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب