دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم سیدستار هاشمی؛

«معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب شد

«معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی بهزاد اکبری را به سمت «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.
کد خبر : 931376

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا ، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حکمی بهزاد اکبری را به سمت «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

 در حکم انتصاب بهزاد اکبری آمده است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزارن دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های دولت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران با سرلوحه قرار دادن محور‌های زیر ساعی و سرفراز باشید.

بهزاد اکبری، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه دانشیاری است که از تجربه‌های ارزشمند و پژوهش‌های کلان و معتبر ملی و بین المللی مرتبط با حوزه مسئولیت جدید خود برخوردار است.

وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران را در کارنامه سوابق مدیریتی و اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب