دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1403 - 23:12

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی
رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
کد خبر : 925383

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در پی شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت منطقه الجلیل غربی، آژیر هشدار حمله موشکی در منطقه راس الناقوره، شلومی، حانینا، لیمان و متوسقا به صدا در آمده است.

خروج‌ گسترده موشک‌های پدافندی رژیم اسرائیل از لانچرها نشان می‌‌دهد شمار زیادی موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است. احتمال دارد حزب الله در پاسخ به ترور فرمانده شهیدش در بیروت، دست به تلافی زده باشد که تا این لحظه تأیید نشده است.

جزئیات بیشتری در این باره تاکنون گزارش نشده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان حمله راکتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته