دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 00:45
در گفت و گو با آنا؛

ابراهیمی: دربی در هر هفته‌ای حساس است/ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد، استقلال و سپاهان هم مدعی هستند

ابراهیمی: دربی در هر هفته‌ای حساس است  پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد، استقلال و سپاهان هم مدعی هستند
مربی سابق پرسپولیس گفت: دربی در هر هفته‌ای باشد که حالا به هفته ششم رسیده، حساسیت خودش را دارد.
کد خبر : 923689

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر و رویارویی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم اظهار کرد: تیمی که هدفش قهرمانی است بدون تردید برایش فرقی نمی‌کند که در قرعه‌کشی با چه تیم‌هایی دیدار می‌کند. پرسپولیس در سل‌های اخیر قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و اینکه چند بازیکن ملی‌پوش و مهم را از دست داده ولی این تیم شخصیت قهرمانی دارد. البته باید دید گاریدو چگونه مربیگری می‌کند و توانایی آن را دارد که با پرسپولیس نتیجه بگیرد. پیش‌بینی سخت است و باید تا پایان هفته پنجم صبر کرد تا عملکرد سرمربی را دید. فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند به تراکتور بروند، مهم این است که جایگزین‌های مشابهی را جذب کرد. پرسپولیس با همین موجودیتی که دارد می‌تواند برابر تراکتور نتیجه بگیرد به شرطی که مدیریت خوبی از سوی سرمربی داشته باشد.

دربی همیشه بازی جذابی است

وی در مورد رویارویی استقلال و پرسپولیس در هفته ششم گفت: این بازی در هر هفته‌ای باشد حساسیت خودش را دارد. اگر هفته سوم هم بود پرسپولیس با آمادگی کامل به زمین می‌رفت و استقلال هم به همین شکل آماده می‌شد. حالا در هفته ششم با هم دیدار می‌کنند و خوب است که نسبتاً زود به هم می‌رسند. دربی همیشه بازی جذابی است و این بار هم جذاب می‌شود اگر همانند تعدادی از بازی‌ها، دو تیم بدون ترس از گل خوردن بازی کنند، اما اگر به مانند بازی‌های زیادی به خصوص در این سال‌ها هر دو تیم یا یکی از آنها، بخواهد برای مساوی بازی کند، بازی زیبایی خود را از دست می‌دهد. در دیدار‌های جام حذفی، چون باید برنده باشد دو تیم ناچار به بازی هجومی می‌شوند ولی در لیگ به خصوص اینکه دو تیم زود به هم می‌رسند احتمال تساوی زیاد است. باز هم باید تا روز بازی صبر کرد و دید که کدام تیم می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد.

استقلال و سپاهان این بار هم مدعی خواهند بود

مربی سابق پرسپولیس درباره اینکه استقلال و سپاهان در هفته پایانی نیم فصل اول و دوم با هم دیدار دارند، گفت: این موضوع بر جذابیت لیگ اضافه می‌کند حتی اگر در هفته آخر یکی از دو تیم شانس قهرمانی نداشته باشد. البته در دور رفت جذابیت بازی کمتر از دور برگشت خواهد بود و دلیل آن هم تعیین قهرمان لیگ است اگر تا هفته پایانی تکلیف روشن نشده باشد. باید در طول فصل بازی‌ها را دید و بهتر نظر داد. استقلال و سپاهان مدعی بوده‌اند و ابن بار هم مدعی باقی می‌مانند. ضمن اینکه دیگر بازی‌های مدعیان مهم است و حیف که بازی‌های ملی و توقف در بازی‌های لیگ به تیم‌ها لطمه می‌زند. بازی‌ها از روند خود که خارج شود تا به شرایط عادی برگردد زمان می‌برد.

نمی‌خواهند ورزشگاه آزادی را به پرسپولیس و استقلال بدهند

ابراهیمی در مورد اینکه دربی و بازی‌های مهم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است، اما دیگر بازی‌های دو تیم در ورزشگاه تختی است، عنوان کرد: به نظرم نمی‌خواهند ورزشگاه آزادی را در اختیار این دو تیم بگذارند، چون بخش‌هایی که نیاز به نوسازی دارد خالی از تماشاگر باشد و از دیگر بخش‌ها استفاده شود. بحث استانداردسازی ورزشگاه آزادی که مهدی تاج می‌گوید به نظر من بهانه است. نمی‌خواهند ورزشگاه را به این دو تیم پرطرفدار بدهند و این موضوع در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم دردسر می‌شود، چون هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند و ورزشگاه تختی جوابگوی تماشاگران پرسپولیس و استقلال نیست. با این شرایط بازی‌های این فصل این دو تیم و خیلی دیگر از بازی‌ها با کیفیت پایین‌تری نسبت به فصل قبل برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته