دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عزیزیان: انگیزه رضاییان بالاتر از حردانی است/ پرسپولیس بدون جایگزین ملی پوشان جدا شده به مشکل می‌خورد

عزیزیان: انگیزه رضاییان بالاتر از حردانی است  پرسپولیس بدون جایگزین ملی پوشان جدا شده به مشکل می‌خورد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نیاز است پرسپولیس جایگزین‌های خوبی برای ملی‌پوشان جدا شده جذب کند چون همه تیم‌ها برابر مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بالایی دارند.
کد خبر : 923068

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه عملکرد استقلال را تا اینجا در فصل نقل و انتقالات مثبت ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: بازیکنان خوبی به استقلال اضافه شدند، بازیکنانی به تیم آمدند که بر اساس نیاز‌های تیم بوده، برخلاف سال قبل که برای جذب بازیکن همواره تیم دچار مشکل بود. استقلال در فصل گذشته به خاطر مشکلاتی که در بخش بازیکن داشت در هفته‌های پایانی قهرمانی را از دست داد و این فصل نمی‌خواهد اتفاقات فصل قبل تکرار شود.

تجربه رضاییان بالاتر از حردانی است

وی در مورد اینکه استقلال رامین رضاییان را از سپاهان جذب کرد و صالح حردانی از این تیم به تیم اصفهانی رفت، کدام تیم از این دو اتفاق سود بردند، گفت: هر دو بازیکنان کیفیت قابل قبولی دارند ولی رضاییان با تجربه‌تر است. انگیزه رضاییان بالاتر است و می‌تواند سمت راست استقلال را فعال‌تر کند. البته در سال‌های آینده جوانی حردانی به استقلال کمک می‌کرد، چون این بازیکن می‌توانست با ماندن در استقلال به این تیم کمک کند. سرمربی تیم همواره این خطر را دارد که به او بگویند چمدان خود را بردارد و از تیم برود. حاشیه امنیتی وجود ندارد و انتظار از جود نکونام بالاست. سرمربی استقلال به دنبال کسب قهرمانی است و می‌خواهد کار ناتمام خود در فصل گذشته را در این فصل تمام کند.  

شاید تراکتور با اسکوچیچ قهرمان لیگ شود

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به تراکتور پیوستند، یادآور شد: تیم‌های بزرگ همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و سپاهان با توجه به هزینه‌های زیادی که داشته به دنبال قهرمانی است. جذب بهترین بازیکنان تضمین کننده قهرمانی نیست. تراکتور هواداران پر شوری دارد ولی تا به حال قهرمان لیگ نشده و باید تلاش زیادی کند تا به قهرمانی برسد. شاید با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ بتواند به این موفقیت بزرگ برسد. در مقابل پرسپولیس تا اینجا در نقل و انتقالات آن طور که باید فعال نبوده و می‌بایست منتظر ماند تا عملکرد مدیریت باشگاه را دید. نیاز است جایگزین‌های خوبی برای ملی‌پوشان جدا شده جذب کند. اگر نتواند جای خالی را پر کند به مشکل می‌خورد، چون همه تیم‌ها برابر مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بالایی دارند.  

انتظار از بازیکنان بزرگ زیاد است

عزیزیان با اشاره به اینکه سپاهان همیشه تیم قدرتمندی نشان داده، عنوان کرد: سپاهان در سومین فصل سرمربیگری ژوزه مورایس اهداف بزرگی دارد. فصل قبل هم مدعی جدی قهرمانی بود، اما چندین هفته دورتر از انتظار ظاهر شد تا قهرمانی از این تیم دور شود. اگرچه فاتح جام حذفی شد. این فصل با تجربیاتی که از فصل قبل به دست آورده یکی از مدعیان جدی قهرمانی می‌شود. انتظار از بازیکنان بزرگ زیاد است و اشتباه آنها بزرگ‌تر دیده می‌شود. مدیریت فنی تیم بزرگ کار سختی است و باشگاه سپاهان برای آنکه به قهرمانی برسد نیاز به آن دارد که مشکلات را به بهترین شکل مدیریت کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته