دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : 919446

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز ۹ تیر آغاز و تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ به عنوان بزرگترین رویداد صنعت فناوری اطلاعات کشور با بخش‌های متنوع و جدید در چهار روز متوالی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

این نمایشگاه با «شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» با هدف معرفی محصولات و دستاورد‌های جدید کشور در این حوزه و رویکردی نوآورانه بر ارائه محتوای غنی با حضور متخصصان و نخبگان برگزار می‌شود.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه با حضور شرکت‌های بزرگ در ۱۵ سالن نمایشگاهی، در بخش‌های محتوایی و مهم الکامپ همچون «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک»، «الکام تاکز»، «الکام‌جابز»، فعالیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد. دو بخش «الکام‌کامرس»و «الکام‌اینشورنس» در این دوره به نمایشگاه الکامپ اضافه شده است که در آن شاهد رویداد‌های ویژه‌ای خواهیم بود.  

بیش از ۵۰۰ شرکت و تیم استارت‌آپی و ۹ پارک علم و فناوری، مدیران و فعالان فناوری اطلاعات کشور و نمایندگانی از بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشور‌های خارجی از جمله آلمان، ژاپن، فرانسه، روسیه، ترکیه، کره‌جنوبی، چین، پاکستان در حضور بازدیدکنندگان علاقه‌مند به این صنعت به ارائه آخرین دستاورد‌های فناورانه و نوآورانه خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته