دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کیت تشخیص پارگی غشای جنینی رونمایی شد

کیت تشخیص پارگی غشای جنینی رونمایی شد
کیت تشخیص پارگی غشای جنینی تولیدشده توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد.
کد خبر : 918791

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا با حضور روح الله دهقانی معاون علمی رئیس‌جمهور و سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از محصول دانش‌بنیان کیت تشخیص پارگی غشای جنینی رونمایی کرد.

 آمینوتست به عنوان یک آزمایش پرکاربرد و غیرتهاجمی برای زنان بارداری که نشانه‌هایی از پارگی کیسه آب جنینی دارند به کار می‌رود. این آزمایش، تشخیص دقیق و به موقع و ساده را امکان پذیر می‌کند و پزشکان را در تشخیص سریع مشکلات و جلوگیری از مشکلات بعدی یاری می‌کند.

کیت تست آمنی شور تولید شده توسط شرکت دانش بنیان یاخته فناور از لحاظ قیمت و دقت نسبت به نمونه‌های مشابه برتری دارد و دارای دقت تست۹٨درصد است، در صورتی که در سایر روش‌ها تا ۴/۵۴ منفی کاذب وجود دارد و در کمترین زمان نتیجه تست مشخص می‌شود.

این شرکت دانش‌بنیان از ظرفیت یک میلیون عدد کیت در سال برخوردار است و با تولیدات خود می‌تواند ٣٠ درصد نیاز داخل را تامین کند. شرکت یاخته فناور اصفهان از شرکت‌های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان است که از سال ۹۴ به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی، محیط کشت سلولی و بیوتکنولوژی و دارویی با رعایت اصول فنی و کیفی با برخورداری از منابع متخصص فعالیت می‌کند

شرکت دانش‌بنیان یاخته فناور اصفهان که در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی، محیط کشت سلولی و زیست فناوری و دارویی با رعایت اصول فنی و کیفی با برخورداری از منابع متخصص فعالیت دارد در سال ۱۳۹۶ موفق به تولید کیت پاپ اسمیر تک مرحله‌ای با کیفیت بالا و توان رقابتی با برند‌های مشابه خارجی شد.

این شرکت فعالیت خود را بر روی تولید و عرضه این محصولات با کیفیت مطلوب متمرکز کرده و هم اکنون موفق به تولید کیت تشخیص پارگی کیسه آب جنین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته