دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
براساس گزارش اسپید تست؛

سرعت اینترنت موبایل ۳ پله و اینترنت ثابت ۲ پله صعود کرد

سرعت اینترنت موبایل ۳ پله و اینترنت ثابت ۲ پله صعود کرد
جدیدترین گزارش اسپیدتست نشان می‌دهد جایگاه ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل ۳ پله و اینترنت ثابت ۲ پله صعود کرده است.
کد خبر : 917674

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جدیدترین گزارش اسپیدتست مربوط به میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورها در ماه می ۲۰۲۴ میلادی منتشر شد.

این گزارش نشان می‌دهد در پنجمین ماه میلادی میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل ۵۲.۴۸ و میانه سرعت جهانی اینترنت ثابت ۹۳.۶۷ مگابیت برثانیه بوده است.همچنین طبق این گزارش میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در می ۲۰۲۴ میلادی ۳۷.۳۶ مگابیت برثانیه است. جایگاه ایران با ۳ پله صعود رده ۷۳ فهرست کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل است. از سوی دیگر میانه سرعت اینترنت ثابت کشور نیز ۱۵.۲۸ مگابیت برثانیه و جایگاه آن نسبت به ماه قبل با ۲ پله صعود ۱۵۴ بوده است.

           سرعت اینترنت موبایل ۳ پله و اینترنت ثابت ۲ پله صعود کرد

 

این در حالی است که در آوریل (ماه قبل میلادی) میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۵.۶۶ و میانه سرعت اینترنت ثابت آن ۱۴.۲۳ مگابیت برثانیه بوده است. طبق گزارش اسپید تست نیز جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط نسبت به ماه قبل رده ۷۶ اعلام شده بود. اما جایگاه ایران در رده بندی اینترنت ثابت بدون تغییر نسبت به ماه قبل رده ۱۵۶ مانده بود.همچنین میانه سرعت اینترنت موبایل ایران از ۳۵.۶۶ مگابیت برثانیه در آوریل به ۳۷.۳۶ مگابیت برثانیه در می افزایش یافت. در بخش اینترنت ثابت نیز میانه سرعت ایران از ۱۴.۲۳ به ۱۵.۲۸ مگابیت برثانیه ارتقا یافته است.

        

              سرعت اینترنت موبایل ۳ پله و اینترنت ثابت ۲ پله صعود کرد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته