دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط محققان کشور انجام شد؛

تولید شطرنج برای نابینایان/ ساخت تجهیزاتی که روشن‌دلان نیاز دارند

تولید شطرنج برای نابینایان  ساخت تجهیزاتی که روشن‌دلان نیاز دارند
متخصصان یک شرکت خلاق فعال در تأمین تجهیزات توانبخشی نوآورانه کم بینایی و نابینایی محصولاتی مانند شطرنج، ساعت مچی گویا و بزرگنما‌های دیجیتالی را با فناوری نوین تولید و مناسب‌سازی کرده‌اند.
کد خبر : 916899

مریم سخایی، مدیرعامل یک شرکت خلاق درباره نوع فعالیت این شرکت به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: شرکت ما تأمین کننده تجهیزات نوآورانه کم بینایی و نابینایی است. برای ما این مهم است که همیشه به دنبال تجهیزات جدید و به روز در دنیا باشیم تا همگام با پیشرفت تکنولوژی، گامی بلند در رفع نیاز مددجویان برداریم.

وی افزود: این شرکت خلاق با اتکا تجربه چند ساله بنیان‌گذران، در تهیه و توزیع عمده تجهیزات توانبخشی نابینایان و کم بینایان در کشور فعالیت می‌کند. شرکت ما همواره می‌کوشد تا به معنی واژه توانبخشی برای مددجویان جامه عمل بپوشاند تا به شکلی متفاوت از قبل تواناتر باشند. 

مدیرعامل این شرکت خلاق با اشاره به معرفی محصولات بیان کرد: محصولاتی مانند عصا، بزرگنما‌های دیجیتالی، ساعت مچی گویا، فشارسنج و قلب سنج را تولید کرده و برخی محصولات مانند ماشین حساب گویا، ساعت مچی گویا و ... با گویا سازی برای استفاده آسانتر مددجویان تولید شده است.

سخایی خاطرنشان کرد: همینطور اسباب بازی‌هایی مانند شطرنج، منچ، سودوکو و اقلام دیگر توسط شرکت تولید، گویا سازی و مناسب سازی شده است.

وی عنوان کرد: بسیاری اقلام بعضا توسط تولیدکننده نابینا تولید می‌شود، اما فروش مناسبی ندارد و در این مواقع ما از آنها این محصولات را تهیه می‌کنیم و به فروش می‌رسانیم.

مدیرعامل این شرکت خلاق گفت: شرکت ما در حال دانش‌بنیان شدن است و مجوز‌های لازم برای تولید و تامین تخصصی تجهیزات توانبخشی نابینایان و کم بینایان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته