دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی زلفی‌گل از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک

قدردانی زلفی‌گل از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک
وزیر علوم از تلاش‌های وزارت ارتباطات در راستای توسعه دولت الکترونیک و یکپارچه‌سازی خدمات دانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 916216

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در راستای برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که به تازگی در ژنو برگزار شد از زحمات عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت دولت الکترونیکی این سازمان قدردانی کرد.

پنجره واحد خدمات دانشگاهی در دولت سیزدهم با همکاری وزارت علوم و سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده است. بیش از ۲۵۱ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی و بیش از ۴۹۴ سامانه از طریق این درگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (MY.GOV.IR) اتصال یافته‌اند و خدمات خود را با یکبار احراز هویت در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گفتنی است، پنجره واحد خدمات دانشگاهی (Universities Smart Services Single Window) به آدرس اینترنتی (usw.msrt.ir) توسط اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) به‌عنوان پروژه برگزیده در بخش علم الکترونیکی انتخاب شده است.

سامانه‌های مرتبط با ستاد وزارت و سازمان‌های تابعه و پنجره واحد دانشگاه‌های کشور که ارائه دهنده خدمات اداری، پژوهشی، رفاهی، آموزشی دانشگاهی و استعلام مدرک تحصیلی است، از جمله خدماتی است که از طریق این پنجره به مخاطبان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته