دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجویان علاقه‌مند به حوزه نانو شناسایی و حمایت می‌شوند

دانشجویان علاقه‌مند به حوزه نانو شناسایی و حمایت می‌شوند
مدیر برنامه ترویج دانشجویی ستاد نانو گفت: مسابقه ملی فناوری نانو می‌تواند درگاه خوبی برای ایجاد انگیزه در دانشجویان رشته‌های مختلف برای ورود به عرصه فناوری نانو باشد و ما این دانشجویان را در مسیر شغلی و تحصیلی راهنمایی می‌کنیم.
کد خبر : 910781

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد محمدی، مدیر برنامه ترویج دانشجویی ستاد نانو در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره مسابقه ملی فناوری نانو گفت: سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو امسال برگزار می‌شود.

محمدی در این باره افزود: در حال حاضر حدود پنج هزار و پانصد ثبت‌نامی برای مسابقه ملی نانو داریم كه امیدواریم به بیش از شش هزار و پانصد نفر برسد.

مدیر برنامه ترویج دانشجویی ستاد نانو اظهار كرد: ما باید بتوانیم به اجتماع دانشجویان علاقه‌مند به نقش‌آفرینی در حوزه نانو كمك كرده و نخبگان را شناسایی كنیم.

او اظهار كرد: ما این دانشجویان را در مسیر شغلی و تحصیلی راهنمایی می‌کنیم. رویكرد ستاد این است كه از بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و صنعتی افراد علاقه‌مند به نانو را شناسایی كرده و آنها را برای برنامه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی، توسعه فناوری و ورود به صنعت آماده كند.

مدیر برنامه ترویج دانشجویی ستاد نانو گفت: دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت می‌توانند در این مسابقه شركت كنند.

او افزود: سال گذشته رتبه سوم و مدال برنز به رشته مشاوره خانواده یكی از دانشگاه‌های پیام نور تعلق گرفت كه علاقه‌مند به كسب تجربه در حوزه فناوری نانو بودند.

مدیر برنامه ترویج دانشجویی ستاد نانو گفت: مسابقه ملی فناوری نانو می‌تواند درگاه خوبی برای پیشرفت و ایجاد انگیزه در دانشجویان رشته‌های مختلف برای ورود به عرصه فناوری نانو باشد. امكان ثبت‌نام در مسابقه ملی فناوری نانو تا خردادماه سال جاری وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته