کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران سامانه ۱۹۵
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب سازمان از کاهش ۲۸ درصدی متوسط زمان رسیدگی به شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در منطقه شمال غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
محمد اربابی اصفهانی درباره اقدامات انجامشده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه شمال غرب برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان اپراتورها سیار و مناطق مخابراتی استانهای تحت پوشش (قزوین، گیلان، زنجان) بوده است. علاوه بر این، کمیته رسیدگی به شکایات در منطقه به صورت مستمر شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ را پیگیری کرده و در صورت نیاز با اپراتورها مکاتباتی را انجام میدهد.
وی با اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در منطقه شمال غرب از بیشتر از ۹ روز به کمتر از ۷ روز طی یکسال گذشته افزود کاربران میتوانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir شکایتهای خود را در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام/