نحوه رسیدگی به شکایت از اپراتورهای ارتباطی چگونه است؟
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتورها برای ارائه نرم افزار به کاربران و اجرایی نشدن طرح تشویقی نوشت:
«بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخشها دارید میتوانید با ۱۹۵ تماس بگیرید. اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکتها دارید میتوانید از سایر تنظیمگران بخشی آنها یا مراجع قضائی دنبال کنید.موضوع باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست.»
انتهای پیام/
توسط رئیس سازمان فناوری اطلاعات؛
جزئیات «سندباکس» وزارت ارتباطات تشریح شد/ کمک به رشد اکوسیستم نوآوری کشور
قائم مقام وزیر ارتباطات: